Mittwoch, 13. Januar 2010

Speedpainting Tutorial


Just a quick information. I have made a tutorial about speedpainting. I hope it will help you:)
For questions feel free to ask me.


2 Kommentare:

  1. ah jetzt hesch doch no eins gmacht. ^^
    isch ziemlich eifach ghalte und nid so voll gschribe wie die vo deivantart,^^ Ich finds intressant ^^ vor allem well meh den s fertig bild drzue gseht und das gfallt mir :D
    Nimmt halt zyt i =.= Aber finds cool, mach sowas öfters^^.

    AntwortenLöschen
  2. joo iwie isch mir langwilig gsi und ich han usnahmswiis wieder mol so steps bilder gmacht und denn han ich denkt "hey wieso mach ich mol ned so es chlises tutorial xD"^^
    ich hans welle eifach halte und ned so kompliziert und es het mich agschisse lang was uf englisch zschriebe xD
    aber du settsch au mol eins mache..ich finds so tuts voll interessant
    aber schön dass es dir gfallt, das macht mich stolz *.*

    AntwortenLöschen