Mittwoch, 20. Oktober 2010

Mistress of the Lair

This was a collaboration between Cal and me. So let's go and visit her gallery!^^
It was very fun to do and also a great experience :)
We worked together on this picture for 2 weeks.



Here you can find the steps:

Kommentare:

  1. Gefällt mir sehr besonders die farbwahl. =)
    Muss sehr intressant sein sowas zuzweit zugestallten.

    Kann es sein das ein *hust* Schneesturm prodkut *hust*
    Für einige kleine einzelheiten pate gestanden hat?
    Zumindest erkenn ich manches wieder.
    Schmällert aber in keinem das gezeigte talent von euch beiden.

    AntwortenLöschen
  2. wo ich das bild gseh han uf dr website hani zerscht gmeint gah das alles vo dir isch.:)
    Die idee an einem bild zeichne hani jo au emol mit dir welle mache,, leider hesch du glaubs s bild glöscht in dem drop box ordner XDD.
    wie sind dir vorgange heind dirs file immer wieder neu zuegsendet? das immer wieder so schritt stand cho sind?
    Muess sage s seht würklich mega schön us. macht mich nur so nochdenklich öb ich jemols au sowas schön ahne bchum.:S
    Naja was solls...

    AntwortenLöschen
  3. @ Tucs Danke viel viel mals :)

    haha ja das kann gut sein^^ Der Drache hat schon ein wenig Ähnlichkeit mit einem Netherwelpen ;) Auch die Lichtdinger die man da hinten sieht, kann man glaube ich auch in WoW wiedefinden ;D

    @ Aquilia ja^^ sie het mich vor 2 wuche gfroget öb ich will es collab mit ihre mache und denn han ich mol jo gseid und denn han ich aber grad au müesse an das bild denke wo mir hend zäme welle mache vo dere bluetelfe und dere chinderwuche..und denn bin ich scho chli uschlüssig gsi öb das acht guet chunt, da ich ja letschtmol ned so die motivation gha han.
    Mir hend denn eifach abwechselnd am bild gschaffet bis es irgendeinisch fertig gsi isch.
    Ich het sogar sehr luscht druf nomol so es bild zmache, also wenn du das vilicht au möchtisch mache? ich han jo mol en skizze gmacht für es collab wo ich dir han welle schicke^^ vilicht chömer jo zäme a dem schaffe? weiss ned^^

    AntwortenLöschen
  4. jo ich han mir so überleid gah wie das irgendwie sich so ahfühlt immer wieder eh neus bild gseh und wieder drah schaffe und den wieder die anderi person, s chunnt immer wieder eh anderi version wieder zu einem zrug und so. isch das nid ewig bim ufelade oder so gange? :S also damals bi mir ischs mega lang gange bis s file dene gsi isch.
    jedefalls isch das sicher no eh varaiante wo ich gern würd au mol versueche^^

    AntwortenLöschen
  5. yippi, muss ich hier auch nochmal sagen, dass es megaaa spaß gemacht hat mit dir! :D

    hehe, wenn ich hier das in den kommis so lese, hat es echt ganz gut gepasst, da wir eben ähnliche geschmäcker und insprationsquellen haben *hust* :D

    AntwortenLöschen